VIKTEC Компресcометр для дизельних двигунів 20од.
- Застосовується для вимірювання компресії дизельних двигунів.
Застосування
- BMW, Citroen, Fiat, Ford, Isuzu, Land Rover, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Seat, Toyota, Volkswagen, Volvo та інші автомобілі.
Принцип роботи
- При підключенні приладу до циліндра (через свічковий отвір або отвір для форсунки) тиск подається через відкритий запірний клапан на манометр, а в моменти падіння тиску (при русі поршня до НМТ) клапан закривається, зберігаючи тиск у трубці компресометра. Це дає можливість оцінювати тиск, який виникає в камері згоряння на дуже короткий час. Після проведення вимірювання тиск у трубці скидається натисканням на кнопку, і стрілка манометра встановлюється на нульовий розподіл шкали.
За допомогою вимірювання компресії можна визначити відразу кілька основних параметрів та показників двигуна внутрішнього згоряння:
- Стан деталей циліндро-поршневої групи та газорозподільного механізму (у тому числі компресійних кілець, дзеркала циліндра, клапанів, наявність пошкоджень головки та ГБЦ тощо). д.). Однак конкретну причину витоку повітря визначити так неможливо — потрібно проводити більш ретельну перевірку, а іноді розбирання двигуна та огляд;
- Вірність встановлення фаз газорозподілу.
Технічні характеристики
- Манометр з двома шкалами 0-1000 фунтів, 0-70 бар із системою швидкого з'єднання.
- Форсунки, комплект ущільнень та шайб, перехідник 90 градусів та затискна пластина.
- Перехідники свічок розжарювання M10, M12 , M14, а також перехідник дизельної форсунки M20.
Якщо ви шукаєте професійного виробника спеціальних інструментів, то VIKTEC може бути вашим першим вибором. Виробництво великої кількості спеціальних інструментів для професійних механіків та любителів.
VIKTEC має більш ніж 10-річний досвід виробництва та має повну сертифікацію кожного інструменту.
Інструменти пройшли сертифікацію CE, Reach, TUV, а завод пройшов аудит ISO9001: 2008.