TRISCO Тестер-аналізатор акумуляторних батарей (цифровий)
- Вхідна напруга: 9-18 В
- Напруга батареї: 12 В
- Робоча температура: -10 +50 °C
- Тестер акумуляторних батарей TRISCO IBA-600 застосовується для діагностики стартерних акумуляторних батарей легкових та малотоннажних вантажних автомобілів. Підтримує стандарти тесту SAE (Американський стандарт), DIN (Німецький промисловий стандарт), EN (Європейський стандарт), IEC (Міжнародна електротехнічна комісія).
- Дисплей тестера:
- VRLA – клапанно-регульована свинцево-кислотна АКБ. На відміну від способу іммобілізації електроліту акумулятори поділяються на дві основні групи — AGM (абсорбований) та GEL (гелевий АКБ).
- MF – «обслуговуваний» акумулятор. Зокрема, можливість доливки в АКБ рідини та наявність пробок, що відгвинчуються.
- Опір. У міру старіння АКБ збільшується їх внутрішній опір. У певний момент ви помітите, що неможливо виміряти ємність у тому числі на тільки зарядженій АКБ, тому що при пуску двигуна не вмикається реле і не запускається годинник. Це відбувається через зниження напруги на АКБ одразу до 1.2V і менше. Наприклад, при опорі внутрішньому 0,6 Ом і допустимому струмі 0,5 А падіння напруги дорівнюватиме 0.6×0.5=0.3 В.
- CCA. Має найважливіше значення для запуску і визначає можливість АКБ видавати номінальний струм протягом 1/2хвилини при температурі повітря -18°С при підтримці мінімально допустимої напруги 7,2 В (1,2 В на один елемент АКБ). Наприклад, 12В АКБ з CCA = 600 видаватиме 600 А за період ½ хв. при -18°З доти, доки її напруга не опуститься до 7,2В.
- Примітка. Щоб ознайомитися з рекомендаціями виробника щодо необхідної ємності акумулятора автомобільного, CCA струмів холодного пуску та резервної ємності RC (Reserve Capacity) Ви можете скористатися посібником з експлуатації до Вашого автомобіля.